Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

ΔΕΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ


Επειδή η Ελλάδα κινδυνεύει να χάσει την εθνική της κυριαρχία, οφείλουμε όλοι εμείς οι έλληνες να το δούμε πατριωτικά και να συνεισφέρουμε ο καθένας όπως μπορούμε.
Το παράδειγμα μας το δίνει ένας φίλος και μπορείτε να το ακολουθήσετε.
Μέτρα που έλαβα:

1. Έκοψα το τσιγάρο (έκανα 2 πακέτα την ημέρα..)
2. Έκοψα το φαγητό απ' έξω (σε πακέτο κάθε μέρα)
3. Έκοψα το αυτοκίνητο (χρησιμοποιώ μόνο τα πόδια μου και τα μαζικά μέσα μεταφοράς)
4. Πούλησα το αυτοκίνητο (εξοικονόμησα 4.000 ευρώ από την πώληση)
5. Έκοψα την έξοδο της εβδομάδας (ήθελα 50 ευρώ)
6. Έκοψα τη σύνδεση του κινητού (έχω κάρτα και κάνω αναπάντητες)
7. Έκοψα τις άμεσες επαφές με φίλους (και το chat καλό είναι)
8. Σταμάτησα να αγοράζω ρούχα
9. Σταμάτησα να κάνω και δώρα (εννοείται)
10. Με χώρισε η φίλη μου (λογικό)
Άναλυτικά κέρδισα
1. Τσιγάρο: 6 ευρώ Χ 365 μέρες = 2.190 ευρώ
2. Φαγητό: 5 ευρώ Χ 365 μέρες= 1.825 ευρώ
3. Βενζίνη: 50 ευρώ Χ 52 εβδομάδες= 2.600 ευρώ
4. Πώληση αυτοκινήτου: 4.000 ευρώ
5. Έξοδος: 50 ευρώ Χ 52 εβδομάδες= 2.600 ευρώ
6. Σύνδεση κινητού: 40 ευρώ Χ 12 μήνες= 480 ευρώ
7. Φίλοι: 52 καφέδες Χ 4 ευρώ= 208 ευρώ
8. Ρούχα: 500 ευρώ
9. Δώρα: 500 ευρώ
10. Φίλη - Χωρισμός: Αξία ανεκτίμητη
Αποτέλεσμα...:
Δεκατέσσερις χιλιάδες εννιακόσια τρία ευρώ!!!!
Για να μην αναφέρω και... ότι γλίτωσα από:
1. Καρκίνο πνευμόνων
2. Διαιτολόγο
3. Τροχαία
4. Εφορία
5. Αλκοτέστ
6. Φλυαρία
7. Παρεξηγήσεις
8. Κινέζικες απομιμήσεις
9. Υποχρεώσεις
10. Προφυλακτικά και ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη
Το μόνο κακό που έχω τώρα είναι αν μου ζητηθούν να πάρω και άλλα μέτρα, δεν έχω τι να κόψω!!!
Κερκυραϊκή Αλεπού

2 σχόλια:

  1. Εγώ ξέρω τί άλλο μπορούμε να κόψουμε και να τους δώσουμε να τα ...φάνε, αλλά δεν λέω γιατί υπογράφεται το σχόλιο σαν ΚΕΡΚΥΡΑΙΚΗ ΑΛΕΠΟΥ! Εάν ήταν ....Αλέπος το συζητούσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ από τα μέτρα υπολόγισα όχι 14.903 ευρώ, αλλά 14.900 ευρώ ακριβώς. Τα 3 τα κράτηα για αργότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψτε εδώ τις προτάσεις, τις σκέψεις, τις ιδέες, τις απόψεις, τα προβλήματα για ότι σας ενδιαφέρει.