Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

ΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ: Είμαι αδικαιολόγητος! Ζητώ ταπεινά συγνώμη από τα λαμόγια και τους κερδοσκόπους

Σεβαστοί κύριοι του υπουργείου οικονομικών.
Είμαι ένας απλός και νομοταγής πολίτης ή όπως συνηθίζεται να με ονομάζετε προεκλογικά είμαι ο λαός και μετεκλογικά είμαι ο λαοτσίκος.
Έκανα το λάθος, μη κατανοώντας τη θέση μου, να θέλω σπίτι, αυτοκίνητο, ταξίδια, διακοπές, έξοδο και καφέ κάθε μέρα! Πώς άφησα τον εαυτό μου να παρασυρθεί σε τέτοιου είδους σπατάλες, δεν μπορώ να το δικαιολογήσω!
Επιπλέον έκανα καταθέσεις στην τράπεζα! Οι καταθέσεις μου ανέρχονται σε 2.100 Ευρώ, τρία ολόκληρα μηνιάτικα της γενιάς των 700.
Κάθε βράδυ που πάω για ύπνο ζω έναν εφιάλτη. Δεν προλαβαίνω να κλείσω τα μάτια μου και να οι τύψεις, να το ίδιο βασανιστικό όνειρο. Οι σκέψεις δεν μ αφήνουν να ησυχάσω!
Πώς εγώ ένας απλός, νομοταγής πολίτης τόλμησα να θέλω να ζήσω! Πώς τόλμησα να θέλω σπίτι, αυτοκίνητο, διακοπές και ταξίδια!
Πώς δεν σκέφθηκα την πατρίδα, τους καλούς μας πολιτικούς, τα λαμόγια και τους κερδοσκόπους! Πώς δεν σκέφθηκα το χρέος μου απέναντί τους ως πολίτης!
Είμαι αδικαιολόγητος! Ζητώ ταπεινά συγνώμη!
Αξιοσέβαστοι κύριοι του υπουργείου οικονομικών.
Πρέπει να με βοηθήσετε να τα ξεφορτωθώ, να ξεφορτωθώ το βάρος που τόσες νύχτες μ αφήνει άυπνο.
Επειδή σαν απλός και νομοταγής πολίτης έχω παντελή άγνοια από δοσοληψίες και λαδώματα, πράγμα βέβαια που απαγορεύεται, αλλά και πάλι σας ζητώ συγνώμη, αποφάσισα να σας γράψω αυτό το γράμμα για να με βοηθήσετε να επιστρέψω την περιουσία μου και τις λίγες καταθέσεις μου στα λαμόγια και τους κερδοσκόπους που ανήκουν.
Αν και δεν τους γνωρίζω, νιώθω πια τύψεις απέναντί τους!
Γνωρίζω όμως, ότι εσείς τους ξέρετε και μπορείτε να με βοηθήσετε. Σας παρακαλώ μη μ αφήνετε να υποφέρω. Γνωρίζω πλέον ότι ήταν λάθος μου και υπόσχομαι να μην το ξανακάνω.
Το μετάνιωσα. Τώρα κατάλαβα το λάθος μου και ντρέπομαι για ότι έχω κάνει.
Η αλήθεια είναι πως κάποια στιγμή πίστεψα, ότι μπορώ να έχω περιουσία, ότι μπορώ να έχω ένα σπίτι, ότι μπορώ να έχω ένα αυτοκίνητο και λίγα ευρώ στην τράπεζα για ώρα ανάγκης. Φταίει το σχολείο που μου μιλούσε για οικονομία και αποταμίευση και το πίστεψα!
Συγνώμη και πάλι!
Έστω και λιγάκι αργά, αποφάσισα να διορθώσω το λάθος μου, κατάλαβα ότι ήμουν πράγματι ανεύθυνος.
Τώρα κατάλαβα ότι οι περιουσίες και τα χρήματα είναι για τα λαμόγια και τους κερδοσκόπους. Αυτοί όλο και κάποια offshore θα έχουν. Αυτοί ξέρουν να ζουν σε βίλες, να έχουν κότερα, να κάνουν ταξίδια. Ξέρουν να επενδύουν...
Τον τελευταίο καιρό μετά από τις εφημερίδες στην Ελλάδα άρχισαν να με κατηγορούν και οι εφημερίδες στο εξωτερικό. Πρόσβαλα τη χώρα των λαμόγιων! Στέρησα από τους κερδοσκόπους το ψωμί τους!
Νοιώθω απαίσια!
Εγώ φταίω για την κατάντια της χώρας. Εγώ φταίω που η χώρα μου έχασε μέρος της κυριαρχίας της. Εγώ φταίω που οι ευρωπαίοι έβαλαν στην Αφροδίτη χέρια και το μεσαίο δάκτυλο σηκωμένο. Εγώ φταίω που κατάντησε το "Έλληνας" ισον "Απατεώνας".
Σας ζητώ ταπεινά συγνώμη και ελπίζω να με βοηθήσετε να διορθώσω το λάθος μου!
Τάκης Παπαθανασίου

1 σχόλιο:

  1. Μην ψάχνεις να βρεις τα λαμόγια και τους κερδοσκόπους, είναι σαν τους Αηβασίληδες.
    Υπάρχουν ή δεν υπάρχουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψτε εδώ τις προτάσεις, τις σκέψεις, τις ιδέες, τις απόψεις, τα προβλήματα για ότι σας ενδιαφέρει.