Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Αυθεντικός διάλογος: Αυτός μας συντηρεί ...

Χώρος: Κεντρική καφετέρια Πρόσωπα: α) Κυρία 45 περίπου χρόνων β) Κυρία 30 περίπου χρόνων
Θέμα: Εκλογές, κόμματα, υποψήφιοι, μνημόνιο, οικονομική κατάσταση, ανεργία ...
Ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος
Α κυρία: Θα σκάσω! Ο πατέρας μου θέλει να ψηφίσει πάλι ΠΑΣΟΚ! Εγώ προσπαθώ να τον πείσω ότι μια ζωή τον κορόιδευαν ότι θα με διορίσουν και δεν έγινε ποτέ. Έτσι σήμερα εγώ είμαι άνεργη και ο άνδρας μου απολυμένος.
Β κυρία: Οι δικοί μου ψηφίζανε πάντα Νέα Δημοκρατία, αλλά τώρα λένε δεν θα πάνε να ψηφίσουν.
Α Κυρία:  Να φανταστείς πήγε και ψήφισε το Βενιζέλο τις προάλλες στις εσωκκοματικές!
Β κυρία: Πάρτον την ταυτότητα να μην μπορεί να πάει να ψηφίσει!
Α κυρία: Τι λες μωρή! Θες να πάθει κανένα έμφραγμα! Αυτός μας συντηρεί τώρα ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε εδώ τις προτάσεις, τις σκέψεις, τις ιδέες, τις απόψεις, τα προβλήματα για ότι σας ενδιαφέρει.