Σάββατο, 8 Ιανουαρίου 2011

ΑΝΟΙΓΜΑ ΔΙΟΔΙΩΝ ΠΟΛΥΜΥΛΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΓΕΝΑΡΗ 4 μμ - και νέα διόδια από τον Απρίλιο!!!

ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΦΟΒΙΣΟΥΝ
ΑΝΟΙΓΜΑ ΔΙΟΔΙΩΝ ΠΟΛΥΜΥΛΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΓΕΝΑΡΗ 4 μμ
Κυριακή 09/01/2011 και ωρα 16:00
Την Κυριακή στις 09/01/2011 και ώρα 16:00, η Επιτροπή Αγώνα Κατοίκων, Πολιτών και Εργαζομένων Δυτικής Μακεδονίας ενάντια στα διόδια, σε συνεργασία με το πανελλαδικό συντονιστικό, τα συνεργαζόμενα σωματεία ιδιοκτητών φορτηγών δημοσίας χρήσης Δυτικής Μακεδονίας και το Συνδικάτο Εργαζομένων στην Ενέργεια «Εργατική Αλληλεγγύη» θα προχωρήσουμε σε κατάληψη-άνοιγμα του σταθμού των διοδίων Πολυμύλου Κοζάνης, με απαίτηση μας την κατάργηση όλων των διοδίων.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΤΩΡΑ-ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Κοζάνη 04/01/2011
Επιτροπή Αγώνα Κατοίκων, Πολιτών και Εργαζομένων Δυτικής Μακεδονίας ενάντια στα διόδια.
Συνεργαζόμενα σωματεία ιδιοκτητών φορτηγών δημοσίας χρήσης Δυτικής Μακεδονίας.
Συνδικάτο Εργαζομένων στην Ενέργεια «Εργατική Αλληλεγγύη».

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ
Το διαρκώς διογκούμενο με γεωμετρική πρόοδο, οργανωμένη μορφή και κοφτερή αιχμή, πανελλαδικό κίνημα: «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ», έχει τρομοκρατήσει την κυβέρνηση και τις πολυεθνικές εταιρίες που εισπράττουν το χαράτσι.
Όπως ανέφερε σε ρεπορτάζ του το Σκάι ήδη το 60% των διερχόμενων από τους εθνικούς δρόμους, συμπολιτών μας, ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ διόδια.
Οι τράπεζες που χρηματοδοτούν τους χαρατσοεισπράκτορες, θεωρούν ότι λόγω του κινήματος, τα χρήματα τους είναι επισφαλή και διακόπτουν τις δανειοδοτήσεις.
Μέσα στον πανικό τους, στο γιγαντωμένο κίνημα ενάντια στα διόδια, οι ιδιωτικές κοινοπραξίες που εκμεταλλεύονται τους δημόσιους δρόμους, «επιστράτευσαν» το πολιτικό τους προσωπικό, δηλαδή τους κυβερνητικούς παράγοντες καθώς και τα γνωστά «παπαγαλάκια» των ΜΜΕ προκειμένου να τρομοκρατήσουν τους πολίτες που αρνούνται να σκύψουν το κεφάλι, και υπερασπίζονται το Συνταγματικό τους δικαίωμα (άρθρο 5), να διακινούνται ελεύθερα μέσα στη χώρα, ασκώντας το!
Οι αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεις, που υπογράφηκαν το 2007 στη βουλή, επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας, με τη σύμφωνη γνώμη ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ παραχωρούν την εκμετάλλευση των δημόσιων, εθνικών μας δρόμων σε ιδιωτικές πολυεθνικές. Τους εθνικούς μας δρόμους που έχουμε πληρώσει τόσα χρόνια από την εφορία αλλά και με διόδια, τέλη κυκλοφορίας και φόρους στα καύσιμα.
Στις ίδιες τις συμβάσεις παραχώρησης προβλέπεται ότι η μόνη υπεύθυνη για την είσπραξη των διοδίων είναι η εταιρία και το δημόσιο δεν έχει καμία εμπλοκή. Επίσης προβλέπεται ότι φωτογράφιση του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος μπορεί να γίνει μόνο όταν ο σταθμός διοδίων λειτουργεί με το σύστημα της ελεύθερης ροής οχημάτων (χωρίς μπάρες δηλαδή, Ν.3535 άρθρο 3).
Επίσης οι συμβάσεις προβλέπουν μία σειρά όρων οι οποίοι πρέπει να πληρούνται προκειμένου οι εταιρείες αυτές να έχουν το δικαίωμα είσπραξης διοδίων (ολοκληρωμένο δίκτυο ασφαλών παραδρόμων, χιλιομετρική χρέωση, ηχοπετάσματα, φωτισμός, τουαλέτες κλπ κλπ) που φυσικά δεν πληρούνται. Και φυσικά το κράτος κάνει τα στραβά μάτια!
Οι εταιρείες αυτές έχουν δεχθεί πολεοδομικά πρόστιμα πολλών εκατομμυρίων ευρώ, για παράνομη κοπή δέντρων, αυθαίρετα κτίσματα κλπ και θα έπρεπε να έχουν δεχθεί επιπλέον πρόστιμα πολλών εκατομμυρίων ευρώ τα οποία θα κατέληγαν στα κρατικά ταμεία από ρήτρες λόγω της τρομακτικής καθυστέρησης των έργων. Φυσικά το κράτος κάνει πάλι τα στραβά μάτια!
Το κράτος μέσα στην μεγαλύτερη συστημική κρίση της ιστορίας, με μνημόνια, περικοπές μισθών, συντάξεων, ασφαλιστικών δικαιωμάτων, ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, των συγκοινωνιών, της υγείας και της παιδείας, οδηγεί σε εξαθλίωση το συντριπτικό κομμάτι του λαού. Παρόλα αυτά αρνείται να εισπράξει αυτά που δικαιούται από τις πολυεθνικές εταιρίες και κάνει το παν για να τρομοκρατήσει τους αγωνιζόμενους πολίτες προκειμένου να διασφαλίσει τα υπερκέρδη των εταιριών.
Ο κόσμος ξύπνησε!!!
Δεν τρώμε ούτε το κουτόχορτο που μας πλασάρουν τα ΜΜΕ, ούτε τα ψέματα τα οποία για πολλοστή φορά μας λένε οι κυβερνήσεις. Γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας, εξοργιζόμαστε με τα χαράτσια και την αδικία, οργανωνόμαστε από τα κάτω και αγωνιζόμαστε συλλογικά και πανελλαδικά.
Επειδή δεν τα φάγαμε μαζί και επειδή, μάλλον με κάποιον τα φάγατε, κοιτάξτε να βρείτε τους συνδαιτυμόνες σας στα πρόσωπα αυτών των οποίων τα κέρδη με τόσο ζήλο υπερασπίζεστε!
Εμάς θα μας βρείτε απέναντι σας, αλληλέγγυους με το εργατικό κίνημα του οποίου αποτελούμε αναπόσπαστο κομμάτι!
Συνεχίζουμε να μην πληρώνουμε διόδια! Δεν μας τρομοκρατείτε, μας εξοργίζετε και κλιμακώνουμε τη δράση μας!
Όλοι την Κυριακή 9/1/2011 στα Πανελλαδικά Ανοίγματα των διοδίων, από τις Επιτροπές Αγώνα!
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ - ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Επιτροπές Αγώνα Κατοίκων Πολιτών και Εργαζομένων ενάντια στα διόδια - Πανελλαδικό Συντονιστικό

Πέντε νέοι σταθμοί διοδίων θα λειτουργήσουν στην Εγνατία Οδό μέχρι τον Απρίλιο. Τα διόδια αυτά πάντως θα είναι προσωρινά, μέχρι να τοποθετηθεί το ηλεκτρονικό σύστημα συλλογής διοδίων σε όλο το μήκος της Εγνατίας, που υπολογίζεται να γίνει στις αρχές του 2012. Όπως ανακοίνωσε χτες ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, μετά τη σύσκεψη στα γραφεία της «Εγνατία Οδός ΑΕ», οι πέντε νέοι προσωρινοί σταθμοί διοδίων θα λειτουργήσουν:
Στα Τύρια Θεσπρωτίας, στο Μαλακάσι Ιωαννίνων, στο Κλειδί Ημαθίας, στη Νυμφόπετρα Θεσσαλονίκης και στον Ίασμο Ροδόπης. «Ο σχετικός διαγωνισμός θα γίνει τα επόμενα εικοσιτετράωρα. Τα διόδια αυτά έπρεπε να έχουν γίνει από το 2006. Το κόστος συντήρησης και λειτουργίας της Εγνατίας είναι πολύ μεγάλο και δεν μπορεί να μην υπάρχει το έσοδο από τους χρήστες του αυτοκινητοδρόμου. Υπάρχει συνολικός δανεισμός 1,1 δισ. ευρώ, υπάρχουν πιέσεις των τραπεζών και υποχρεώσεις», σημείωσε ο υπουργός.
Ο Γιάννης Μαγκριώτης αναφέρθηκε και στους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών στην Εγνατία. Εντός του 2011 θα δημοπρατηθούν άλλοι έξι ΣΕΑ (ήδη λειτουργεί ένας στον Πλάτανο Ημαθίας). Πρόκειται για τους σταθμούς Ελευθεροχωρίου (Θεσπρωτία), Σώστη (Ροδόπη), Αρδανίου (Έβρος), Καρβάλης (Καβάλα), Περιστερίου (Γρεβενά) και Πολυμύλου (Κοζάνη).

1 σχόλιο:

  1. “Χάρων και Μένιππος”
    Ο Χάρων, ο βαρκάρης που διαπόρθμευε τις ψυχές των νεκρών στις όχθες της Αχερουσίας, απαίτησε την πληρωμή του από τον ατυχή επιβάτη Μένιππο, ο οποίος ούτε ζωή επί γης διέθετε πλέον ούτε χρήματα. Ο Μένιππος ήταν ο πρώτος αρνητής πληρωμής διοδίων, εισιτηρίων και λοιπών ναύλων. Πέρασε στην αιωνιότητα με το “ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος”,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψτε εδώ τις προτάσεις, τις σκέψεις, τις ιδέες, τις απόψεις, τα προβλήματα για ότι σας ενδιαφέρει.